Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T19:43:30+01:00
Najpierw pola

p=64π
p=56.25π
p=20.25

dlugosc czyli obwod

l=2πr

l=2π8
l=16π

l=2π7,5
l=15π

l=2π4,5
l=7π
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:44:45+01:00
A). długośc okręgu: L=2πr
L= 2π8cm
L=16πcm
pole koła:
P= πr2
P= π8²
P=64πcm2

b) długośc okręgu: L=2πr
L=2π7,5cm
L=15πcm
pole koła:
P=πr2
P=π7,5cm²
P=56,25πcm2

c).4dm5 cm = 45 cm

długośc okegu: L=2πr
L=2π45cm
L= 90πcm

Pole koła:
P=πr2
P=π45²
P=2 025π cm² :)
2009-11-12T19:45:14+01:00
A)l=2π*8=16π
P=π*8²=64π
B) l=2π*7,5=15π
P=π*7,5²=56,25π
c)l=2π*4dm5cm=90π
P=π*45²cm=2025π