Odpowiedzi

2009-11-12T19:45:23+01:00
Na jedną stronke nie umiem ale pomoge ci jak umiem.
Nie każdy człowiek musi wierzyc w Boga ,Bóg nie wymaga od nas abyśmy w niego wierzyli on naprowadza na do tego zebyśmy sami przyszli i powiedzieli "Wierze w Ciebie", Chce się tobie oddac.
Każdy zcłowiek moze wyrazac swoje poglądy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:52:38+01:00
Nie, oczywiście, że nie każdy człowiek musi wierzyć w Boga. To czy tak jest czy nie jest uzależnione od jego upodobań, zwyczajów, które w większości wynosi się z domu. To rodzice mają bardzo duży wpływ na to czy dziecko wierzy w Boga czy nie. Oczywiście nie możemy niekomu narzucać własnych poglądów, tylko dlatego, że ta religia wydaje nam się lepsza. Człowiek musi sam zdecydować jaką wybierze religie. Większośc europejczyków jest chrześcijanami, jednak w niektórych państwach czy nawet kontynentach religie są zupełnie inne. To czy człowiek wierzy w boga czy nie jest uzależnione tylko i wyłącznie od niego samego.

Myślę, że będzie na jedną stronę. Pisz rozwlekle hehehe, ja tak zawsze robie.
Pzdr. :)