Odpowiedzi

2009-11-12T19:45:44+01:00
Kazdy dobrze o tym wie , że π to 3.14 jest
kto stosuje wiedzę tę,
ten w działaniach dobry jest. ;)










pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:49:02+01:00
JAś O KOLE Z WERWą DYSKUTUJE,
BO DOBRZE TEMAT TEN CZUJE.
ZASTąPIł LUDOLFINę SłOWAMI WIERSZYKA.
CZY TY JUż ODGADłEś, SKąD ZMIANA TA WYNIKA?...

FOR A TIME I STOOD PONDERING
ON CIRCLE SIZES. THE LARGE
COMPUTER MAINFRAME QUIETLY PROCESSED
ALL OF ITS ASSEMBLY CODE.INSIDE MY ENTIRE...

Nie wiem czy o ten wierszyk Ci chodziło z π. Ale w tym wierszyku chodzi o to ze w obydwoch wersjach jezykowych jest taka sama ilosc liter co cyfra w liczbie π. np: JAS- 3litery i 3 na poczatku jest w liczbie π, potem O-1 litera, i po 3 w liczbie π jest 1...itd...