Odpowiedzi

2009-11-12T19:48:35+01:00
* silniki elektryczne
* prądnice
* dźwigi przenoszące żelazne obiekty
* spektometry magnetczne
* dzwonki elektryczne
* Wielki Zderzacz Hadronów
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:51:06+01:00
- brama z domofonem
- szlifierka do płaszczyzn (magnesówka)
- styczniki i przekaźniki elektryczne
- elektrozawory do powietrza, wody, hydrauliki siłowej i innych mediów w przemyśle i motoryzacji
- mierniki elektryczne
- dzwonki
- głośniki
- słuchawka telefonu stacjonarnego
- telewizor
- potężne elektromagnesy na składnicach złomu
- głowice magnetofonowe
7 3 7