Odpowiedzi

2009-11-12T19:45:59+01:00
Giganci w mitologii greckiej synowie Uranosa i Gai.
29 4 29
2009-11-12T19:46:41+01:00
Gigantami nazywano potomków Uranosa i Gai - byli oni olbrzymiego wzrostu i nadludzkiej siły - stąd słowo gigantyczny
34 3 34
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:47:37+01:00
Wzięło się to określenie od nazwy Gigantów, w mitologii greckiej synów Uranosa i Gai, którzy byli olbrzymiego wzrostu i niesamowitej siły.
92 4 92