Z X Muzą romansował:
a. Krzysztof Krauze
b. Andrzej Wajda
c. Tadeusz Boy Żeleński
d. Antoni Słonimski

Polski odpowiednik Robina Williamsa w "Pani Doubtfire" to:
a. Mieczysław Hryniewicz w serialu "Zmiennicy"
b. Wojciech Pokora w filmie "Poszukiwany, poszukiwana"
c. Andrzej Seweryn w filmie "Danton"
d. Bożena Dykiel w serialu "Dom"


UWAGA! Poprawne odpowiedzi i pewne a zarazem potwierdzone będę nagradzała, ale błędne zgłoszę.

3

Odpowiedzi

2009-11-12T19:47:54+01:00
1.
2.b

to drugie napewno a o pierwsze nie mam pojęcia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:48:01+01:00
2009-11-12T22:54:52+01:00