W dniach 20-30.08.2005 r. przez południowe stany Stanów Zjednoczonych przeszedł cyklon Katrina, przynosząc ogromne spusztoszenie na wybrzeżu Zatoki Meksykańskiej.


Podaj 3 źrodła informacji, z których skorzystasz, aby dowiedzieć się jak najwięcej o wymienionym wyżej zjawisku. Podaj dokładnie informacje na temat wybranych przez Ciebie źródeł wiedzy:
tytuły książek lub czasopism, nazwiska autorów, adresy stron internetowych

2

Odpowiedzi

2009-11-12T19:50:01+01:00
Źródła informacji to:
- internet (np. google.pl lub wikipedia.pl)
- czasopisma
- książki ( Altas zjawisk geograficznych)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:50:24+01:00
Internet(wp.pl, onet.pl, interia.pl)
Telewizja(TVN24, TVPinfo)
Gazeta(Fakt, SuperExpress, gazeta lokalna)
3 3 3