Odpowiedzi

2009-11-12T19:50:18+01:00
Miłemu chłopcu - Celownik, l. poj., r. męski
Grzecznych dzieci - Dopełniacz, l. mn., r. nijaki
Ciekawą książkę - biernik , l. poj., r. żeński
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:51:17+01:00
Miłemu chłopcu - Celownik, liczba pojedyncza, rodzaj męski,
Grzecznych dzieci - Dopełniacz, liczba mnoga, rodzaj niemęskoosobowy,
Ciekawą książkę - Biernik, liczba pojedyncza, rodzaj żeński.
2 2 2