Odpowiedzi

2009-11-12T19:52:57+01:00
Korzyśći ; możliwosc zwiedzaznia europy bez paszportu jak dla mnie to tyle ;)
niekorzysci:zmiana waluty nastompi prendzej czy puzniej ;( ,
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T21:37:37+01:00
Mysle ze przyniesie wiecej kozysci
np. w pzeliczeniu na euro wszystko bd.tańsze
bd.można poruszac sie za granica bez potrzeby wizy
państwa rozwiaza wiecej konfliktów
nie bd. konfliktów miedzy państwami w uni!
1 3 1