Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:54:10+01:00
Scenopis- szczegółowe opracowanie scenariusza, stanowiące podstawę realizacji i montażu filmu; scenariusz reżyserski.

scenariusz- utwór lit. przystosowany do potrzeb i możliwości produkcji filmowej; egzemplarz sztuki teatr. a. RTV opatrzony technicznymi uwagami reżysera a. inspicjenta
9 4 9
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T19:54:37+01:00
Scenariusz utwór lit. przystosowany do potrzeb i możliwości produkcji filmowej; egzemplarz sztuki teatr. a. RTV opatrzony technicznymi uwagami reżysera a. inspicjenta.
scenopis szczegółowe opracowanie scenariusza, stanowiące podstawę realizacji To właśnie takie różnice;)
3 3 3
2009-11-12T19:59:27+01:00
Scenariusz zawiera różne wydarzenia oraz dialogi a scenopis to opis kolejnych scen, scenografii, ujęć kamery itd.
5 5 5