Odpowiedzi

2009-11-12T19:56:03+01:00
71,60 -110 %
x - 100%
110x - 7160 /110
x-65,10 cena po pierwszej podwyżce

65,10- 110%
x-100%
110x - 6510/110
x-59,18 cena na początku

*Zakładając że podwyższano cenę z procentu obecnej...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:56:15+01:00
To tak po pierwszej podwyzce
71,60-100%
x - 90%

x=71.60*90/100
x=64,44

a teraz cena poczatkowa
64.44---100%
x --- 90%

x= 64.44*90/00
x w przyblizeni 58 zł dokładnie wychodzi (57,996)
2009-11-12T21:03:22+01:00
10%z 71,60= 7,16
71,60+7,16=78,76

10%z 78,76= 7,876
78,76+7,876=86,636


źle zrobiłam ;/