Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:58:28+01:00
Dzięki temu iż nasze ciało nie muszą przejmować na siebie własnego ciężaru dzięki czemu może się rozluźnić i nie jest już ściśnięte
1 3 1
2009-11-12T20:01:43+01:00
Człowiek głównie rośnie w ciągu nocy, kiedy śpi, natomiast podczas dnia maleje ok. 1 cm. Dlaczego tak się dzieje? Gdy stoimy w pozycji pionowej przyciąganie ziemskie daje nam się we znaki. Kurczymy się, garbimy itd. Natomiast kiedy śpimy, jesteśmy w stosunku do ziemi równolegle, czyli możemy wzrastać na długość ;), gdyż nie przyciąga nas siła grawitacji.