Odpowiedzi

2009-11-12T19:58:06+01:00
Myślę, że to dlatego, że byli w stanie nieważkości i mają problemy z błędnikiem. Nie mogą utrzymać równowagi.
2009-11-12T20:00:57+01:00
Ponieważ przezwyczaili się do stanu nieważkości.Ciężko im utrzymać równowagę na twardych powierzchniach i są odciążeni ze stroju który waży ponad 20kg.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:01:34+01:00
Ponieważ,w kosmosie kosmounałci poruszali się bardzo powoli przez atmoswere w kosmosie i brak grawitacji oraz dlatego, że byli w stanie nieważchości .Dlatego trudno jest im się znowu przyzwyczaić do normalnego chodzenia po ziemi.
Myśle że będzie dobrze pozdr. ;)