Odpowiedzi

2009-11-12T20:03:10+01:00
Dziś kolejny spokojny dzień za mną.Jak zwykle z rana po wypiciu kawy udałem się na chwile do Muminka, był w lepszej formie niż wczoraj. Ze spokojnym sumieniem mogłem wrócić do siebie. Jak zwykle zasiadłem na skraju jeziora i ułożyłem całkiem przyjemną melodię do mojego harmonijkowego zbioru. Wiatr zaczął zrywać mój kapelusz dlatego postanowiłem resztę wieczoru spędzić w namiocie. Niedługo przyjdzie zima. Niedługo czeka mnie wyprawa...
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T20:04:18+01:00
Drogi pamiętniku! Mych wypraw było dużo...Dużo zwiedziłem ciekawych miejsc. Wyprawy były bardzo interesujące zarówno jak i smutne, ponieważ nie miałem żadnego przyjaciela. Lecz pewnego razu trafiłem do pewnego miasta. Tam się zatrzymałem na dłużej i poznałem wielu przyjaciół. Niedługo zamierzam wyruszyć w wędrówkę, lecz nikt jeszcze o tym nie wie....
1 4 1
2009-11-12T20:05:30+01:00
Dziwny jest ten świat .tak sam wędrować i nawet nie zaznać dobrego życia bez przyjaciół i bez troski i opiekuńczej reki która by mogła mi dogodzić. ale cóz los tak chciał zebym był samotnym niczym ptak który może robić to co chce.Nic wędrował bede dalej po poto jestem włczykijem.Ale jed sobie moge powiedzieć wedrowanie i niewiedzenie do czego się dotze to piękna rzecz i z tego się cieszę.



MOze troche błedów ale ja sobie tak to przedstawiam:)