Odpowiedzi

2009-11-12T20:01:24+01:00
Zasolenie to izohalina
izobata – głębokość akwenów
izohela- usłonecznienie
2009-11-12T20:06:27+01:00
Głębokość izohipsa
zasolenie izohalina
nasłonecznienie izohelia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:07:22+01:00
Nasłonecznienie - izohela – izolinia łącząca punkty na mapie klimatycznej o takich samych wartościach usłonecznienia
głębokość - izobata – izolinia łącząca punkty o jednakowej głębokości
zasolenie - izohalina - izolinia na mapie łącząca punkty o takim samym stopniu zasolenia