Odpowiedzi

2009-11-12T20:01:45+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:05:50+01:00
Dziękuję ci lipo za odpoczynek,
za cień pod twym liściem dziękuję ja tobie,
za chłodne wiatry błogosław Bóg tobie,
za to, że pszczoły miód dla mnie zbierają, a słowicy pod drzewiem pięknie przygrywają
1 5 1
2009-11-12T20:12:56+01:00
Droga lipo.Dziękuję ci że mogłem pod twym liściem usiąść i odpocząć.To fakt że słońce do mnie nie dotarło,więc spełniłaś swą obietnicę.Choć wiatry były chłodne i to bardzo nic nie szkodzi.Albowiem oglądałem jak pracowite pszczoły biorą miód z twego wonnego kwiatu.Przy twym cichym szeptem usnąłem i śnił mi się słodki sen.Prawdą jest też to że uważam cię za szczep najpłodniejszy w hesperyjskim sadzie.Dziękuję za wszystko lipo ty moja.