Odpowiedzi

2009-11-12T20:12:52+01:00
Moim zdaniem to lokomotywa.Usprawniła szybkość porusznia się z towarem i potrafi przewieść dużo ludzi w szybkim czasie...
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:20:48+01:00
Miom zdaniem Maszyna parowa skonstruowana przez Jamesa Watta w Anglii. Została początkowo wykorzystywana do poruszania pomp w kopalniach, a później w hutach. Zastosowanie jej uniezależniło przemysł od naturalnych źródeł energi.
9 4 9