Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:12:46+01:00
Pozostalych grzybow zostalo 2 kg po odparowaniu

40% z 2=40/100 razy 2=0,8kg

czyli w swiezych grzybach jest 8+0,8 kg wody=8,8 kg
2 3 2
2009-11-12T20:14:56+01:00
10kg-8kg=2kg

obliczamy ilość wody w grzybach po odparowaniu:
2kg-100%
Xkg-40%
X=0,8kg
Zawartość całkowita wody w świeżych grzybach:
(8+0,8)*100%/10=88%
1 1 1
2009-11-12T20:58:08+01:00
Pozostalych grzybow zostalo 2 kg po odparowaniu

40% z 2=40/100 razy 2=0,8kg
czyli odparowano 8+0.8kg=8,8 kg wody a było 10 kg więc 8,8/10=0,88=88%
odpowiedz w grzybach znajdowało się 88% wody. pozdrawiam
1 1 1