Odpowiedzi

2009-11-12T20:12:21+01:00
2009-11-12T20:12:49+01:00
Monety
struktura(takie coś co na ściane się daje, taka "chropowata" tapeta)
kamienie
siatka (np. taka jak się owoce pakuje ;P)
liście
kwiatki
styropian
skorupki jajek
kafelki
tektura falista

;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:18:33+01:00
Hmm.
monety, kawałki papierów, wycinanki, pomarszczona gazeta, kawałek ubrania, płótno, liście, wzorki na szkatułkach, jeansy, piasek, chropowaty plastik, wzór z nakrętki, podeszwa butów, roleta.