Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T20:14:44+01:00
Najwazniejszą cechą jaka jest do zasiedlenia to szybki rozrost bakteli .Z jednej bakteri po minucie moze byc tysiące a po godzinie miliony.Otoczka sluzowa, ktorej nie maja zadne inne komorki oprócz bakteryjnej,bakteria jest komórkową pozbawioną mureiny, oddychanie beztlenowe, rzęska.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:26:25+01:00
B) mogą tam żyć gdyż są odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne tj zimno bądź gorąco. Gdy są tam jeszcze złoża siarki stwierdzamy że żyją tam bakterie siarkowe które dodatkowo są beztlenowe (nie potrzebują tlenu do życia)
a) bardzo małe rozmiary, pozwalające bez problemu żyć w organizmie człowieka