Odpowiedzi

2009-11-12T20:12:10+01:00
Nie było stabilności w polityce.
30 4 30
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:14:59+01:00
Pilsudski doprowadził do zamachu stanu gdyz widział, że politycy sa skłóceni i rzadna ustawa nie mogła byc przeprowadzona, poniewaz rzad nie był w stanie utworzyc wiekszosci koalicyjnej. Piłsudski przeprowadził zamach stanu aby zmienic ustroj w Panstwie i wzmocnic pozycje prezydenta w panstwie
8 2 8