Dwóch działkowców, Pan X i Pan Y, hoduje te same odmiany pomidorów, zapewniając im jednakowe warunki rozwoju. U pana X pomidory sà bardzo wysokie, z jednym pędem głównym, pozbawionym odgałzień bocznych. U Pana Y pomidory są niskie, za to silnie rozkrzewione. Wyjaśnij, dlaczego pomidory działkowca X nie rozwinły pędów bocznych

3

Odpowiedzi

2009-11-12T20:19:10+01:00
Pomidory działkowca X nie rozwinły pędów bocznych , poniewaz sa to rosliny jedmopedowe . Kazda roslina rozwija sie inaczej i dlatego , rosliny tych dwoch dzialkowcow nie rozwinely sie tak samo .
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:28:13+01:00
Ponieważ u pana Y pomidory zaczeły rozwijać się w górę nie rozgałęziając się, a u pana X pomidory rosną rozgałęziając się a nie pnąc w górę.
12 3 12
2009-11-12T20:43:01+01:00
Pomidory rosną wysokie gdy urywa się boczne gałązki z liśćmmi tak aby energia, sole mineralne i woda były dostarczane do owoców, a nie liści. Czyli Pan Y nie likwidował boczynych gałązek. ;)
5 3 5