Odpowiedzi

2009-11-12T20:19:42+01:00
607,50 - 125%
x -100%
125x - 60750/125
x=486 cena po pierwszej podwyżce

486 - 135 %
x-100%
135x - 48600/135
x-360 - cena roweru na początku
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:21:24+01:00
35% - 0,35
100%+25% - 1,25

(x+0,35x)*1,25=607,50
1,35x*1,25=607,50
1,6875x=607,5
x=360 (zł)

Rower początkowo kosztował 360 złotych.

360+0,35*360 = 360+126 = 486 zł
Po pierwszej podwyżce kosztował 486 złotych
2009-11-12T20:32:37+01:00
125% - 607,50zł
100% - x zł

125*x=60750
x=60750:125=485,60zł

135%- 485,60zł
100% - x zł

135*x = 48560
x=48560:135=359,70zł