Odpowiedzi

2009-11-12T20:18:47+01:00
1. Angela Merkel - kanclerz
2. Nicolas Sarkozi - nie wiem jak się pisze. ; )
3. Niedwiediew... też nie jestem pewna co do pisowni i imienia nie pamiętam.
4. Wiktor Juszczenko
5. Vaclaw Klaus chyba...
6. Napolitano - prezydent imienia nie pamiętam Silvio Berlusconi - premier.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:18:53+01:00
NIEMCY-prezydent federalny Horst Köhler
FRANCJA-prezydent Nicolas Sarkozy
ROSJA-prezydent Dmitrij Miedwiediew
UKRAINA-prezydent Wiktor Juszczenko
CZECHY-prezydent Václav Klaus
WŁOCHY-prezydent Giorgio Napolitano

2009-11-12T21:12:28+01:00
Niemcy - Horst Köhler
Francja - Nicolas Sarkozy
Rosja - Dmitrij Miedwiediew
Ukraina - Wiktor Juszczenko
Czechy - Václav Klaus
Włochy - Giorgio Napolitano