Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:19:17+01:00
2009-11-12T20:35:19+01:00
12 gruszek - 10%

100%- ?

100%= 12gruszek * 10
100%= 120gruszek

120 gruszek to na początku było 60% wszystkich owoców więc 100% wszystkich owoców na początku to było 200 gruszek.

Na wierzbie rosło 200 gruszek ;)
2009-11-12T21:20:26+01:00
40%x zlecialo, wiec 60%x zostalo
zlecialo 90% reszty, czyli zostalo 10% reszty.

10%*60%*x=12
0,06x=12
x=200


Pozdrawiam! :)