Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:23:51+01:00
25% = 0,25
40% = 0,40
[2*0,25 + 3*0,40] : [2 +3] = [0,5 + 1,2] : 5 = 1,7 : 5 =0,34 = 34%
Otrzymany stop zawiera 34 % miedzi.
1 5 1
2009-11-12T20:26:51+01:00
2kg razy 25% =0,5kg
3kg razy 40%= 1,2kg
3kg+2kg=5kg
0,5kg+1,2kg=1,7kg

5kg - 100%
2,5kg-50%
1,25kg-25%
1,2kg-20%
0,5kg-10%
0,25kg-5%

20%+10%=30%
1,2+0,5=1,7

Otrzymany stop zawiera 30% miedzi