Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:22:11+01:00
150+13=163 163=10h52min 23:00+10h52min=9:52
2009-11-12T20:22:40+01:00
150-13=137
137:15=9h r 3(stopnie)
3*4= 12 min
9h 12 min
23+9h 12min =8.12
2009-11-12T20:54:48+01:00
1stopień= 4 min.
miejscowość A.-13 stopni E
msc. B.-150 stopni W i jest 23:00
jak msc. leżą na różnych południkach to dodajemy stopnie , więc:
150+13=163stopnie
163st. x 4min.= 652 min.=10h 52min.
na zachod h. jest wczesjniejsza.
23:00+10 h i 52min= 9:52.

Odp. Jeżeli w msc. B jest godzina 23 czasu strefowego to w msc. A jest godz. 9:52.