2.Do podanych funkcji dopisz nazwy ukladow ktore wspolpracuja przy ich pelnieniu.
a) kontrola i regulacja procesow zachodzacych w organizmie.
układ........... układ.............
b) poruszanie sie
uklad............ uklad..............
c)wymiana tlenu i dwutlenku wegla miedzy komórkami ciala a otoczeniem
uklad.......... uklad.............

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:21:05+01:00
A)nerwowy,hormonalny
b)nerwowy,szkieletowy
c)oddechowy,krwionośny

*widze , że mamy te same ćwiczenia :D
32 3 32
2009-11-12T20:21:35+01:00
2b-szkieletowy,mięśniowy
2c-oddechowy,krwionośny
2a-wydalniczy,nerwowy







ja mam dobrze bo pani misprawdzała ćw
19 2 19