Odpowiedzi

2009-11-12T20:24:33+01:00
Żyj po prostu pięknie żyj to znaczy ciesz się życiem korzystaj z niego jak najwięcej ,baw się ale nie zapominaj o jego konsekwencjach
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:27:09+01:00
Mówi nam to o tym aby życ pięknie, czyli szanowac życie.. bo mamy je tylko jedno i starajmy sie w nim życ z rozsądkiem.. i dbac ono aby jak najdłużej trwało i po prostu się nim cieszyc
1 5 1
2009-11-12T20:29:22+01:00
Moim zdanie znaczy to aby jak najlepiej korzystać z życie nigdy nie marnować swojego cennego życia. Oznacza to że mamy tak robić aby nasze życie było piękne i przynosiło nam wiele szczęścia śpieszmy się kochać ludzi bo tak szybko odchodzą!!!!