Odpowiedzi

2009-11-12T20:26:18+01:00
Działanie wirusów :
wywołują różne choroby

Działanie pierwotniaków :
powodują choroby
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T20:33:13+01:00
Do zmian patologicznych błon śluzowych, nadkażeń i hipowitaminoz, w błonach śluzowych .Wzrost zakażeń grzybami patogennymi, wirusami i chlamydiami. antybiotyki oddziałują negatywnie na funkcje układu immunologicznego.. Patogenne działanie polega głównie na niszczeniu tkanek przez lityczne oddziaływanie pasożyta na komórki żywiciela np. w ścianie jelita grubego, wątrobie, płucach, w mózgu lub w skórze. Następstwem dodawania antybiotyków do pasz i stosowaniem (np. profilaktycznie przy chorobach wirusowych) jest pojawienie się enzymów bakteryjnych inaktywujących antybiotyki. Większość antybiotyków (z wyjątkiem cefalosporyn i linkozamidów) działa immunosupresyjnie, czyli działa hamująco na czynności układu immunologicznego, zmniejszając odporność zwierząt i ludzi na infekcje.
1 5 1