Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T20:51:45+01:00
A - dominujace cechy kobieta
a - recesyne cechy meżczyzna

AA x aa
A,A,a,a


Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:52:59+01:00
A-oczy niebieskie
A-oczy brązowe
b-wysoki
B-niski
c-łysy
C-niełysy

mężczyzna: aabbcc
kobieta: AaBbCc


P: AaBbCc x aabbcc
gamety:ABC,abc,ABc,AbC,Abc,aBC,aBc,abC

F1: AaBbCc, AaBbcc, Aabbcc, aaBbcc,aabbcc, AabbCc,aaBbCc,AabbCc