Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:50:54+01:00
1 chłopców jest więcej o 33,(3)%
2 dziewcząt jest mniej o 25%

wystarczy obliczyć różnice miedzy ilością chłopców a dziewczyn (jeśli obliczyło się ilość chłopców) i w przypadku 1 przedstawic to w postaci ułamka zwykłego z liczba dziewcząt i pomnożyc przez 100%. To samo tyczy sie 2 przypadku tylko liczbę dziewcząt zastępujemy liczbą liczba chłopców.

Działania:
1. 80/240 * 100% = 33,(3)%
2. 80/320 * 100% = 25%
Takie są moje obliczenia. ^^
2009-11-12T21:33:28+01:00
560-240=320
mi się wydaje że chłopców jest o 8% więcej