Odpowiedzi

2009-11-12T20:29:00+01:00
Tlenowo :
kot, pies, człowiek

beztlenowo :
tasiemiec, drożdże, bakterie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:30:31+01:00
Oddychanie tlenowe : ludzie, zwierzęta, grzyby
Oddychanie tlenowe : drożdże

ja to już miałam z dwa tygodnie temau, więc raczej dobrze :)))
2009-11-12T20:41:05+01:00
Tlenowo: ssaki i rośliny napewno
beztlenoeo: drożdże, wiekszość bakteri i niektóre protisty :)