Witam . Mam na Polski napisać opowiadanie na 16 linijek o kulturze np. kierowców .
W tym celu proszę o POMoC!!

Z góry dziękuję .
Za rozwiązanie dam naj. i 30 pkt
dam tyle jeżeli praca będzie na temat i będzie miała 16 lub troszq mniej linijek

2

Odpowiedzi

2009-11-12T20:40:15+01:00
Pewnego dnia bylo to 31 pazdziernika, jechalam na cmentarz do swojej babci. I wtedy to sie stalo ...
31 pazdziernika ja z moimi rodzicami wyjechalismy z rodzinnego miasta do babci na cmentarz, po dlugiej, wyczerpujacej podrozy tata postanowil odpoczac. Zatrzymalismy sie na stacji Orlen. Gdy wyjezdzalismy z stacji jechal jakis samochod bardzo szybko. Tata powiedzial pod nosem na tego kierowce pare obrazliwych slow na temat jego kultury. 10 km dalej zobaczylismy 2 karetki i 3 radiowozy oraz samochod strazacki. Zapamietalam ten samochod to byl wlasnie on. Widzialam tylko jakies 3 czrne worki. Nie zapomne tego do konca zycia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:42:24+01:00
Dzisiejszym tematem opowiadania będzie opis kultury KIEROWCÓW.Na naszych polskich drogach zazwyczaj nie spotykamy kulturalnych kierowców,a tak dla mnie i dla wszystkich nie powinno być.Kierowcy jak dla mnie powinni szanować pieszych, ustapiać pierszeństwa wyjeżdzającym samochodom i być miłym.Myślę że w przyszłości się to zmieni przynajmnie mam taką nadzieję.Na naszych droga żadko spotykamy kierowców którzy ustępują pierszeństwa lub szanują pieszych.Więc kdy będziemy mieć prawo jazdy i już będziemy kierowcami naszy aut to starajm się jak najlepiej wypełniać te cechy ponieważ inaczej się z robi na naszych drogach a po za tym zmniejszy się liczba wypadków i napewno zapobiegnie to wielu wypadkom.Gdy my zaczniemy tak postępować to inni też zaczną się na nas wzorować.JA JURZ POSTANOWIŁEM I BĘDĘ SIĘ STARAĆ TE WŁAŚNIE CECHY WYPEŁNIAĆ.
1 5 1