Odpowiedzi

2009-11-12T20:32:20+01:00
B- świnki czarne
b-świnki brązowe

P. BB x bb
G. BB bb
F1. Bb, Bb, Bb,Bb
2009-11-12T20:38:11+01:00
A-sierść czarna
a-sierść brązowa
B-sierść krótka
b-sierść długa

P: AAbb x aaBB
gamety: Ab x aB

F1: AaBb, AaBb
gamety:AB,ab,Ab,Ba

F2: AABB, AABb, AaBB, AaBb, AABb, AAbb, AaBb, Aabb, AaBB,AaBb,aaBB,aaBb,AaBb,Aabb,aaBb,aabb
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:55:06+01:00
Aa-kolor sierści
Bb-długość
A-sierść czrna
a- brązowa
B- sierść krótka
b-długa

P: żeńskie AAbb x męskie aaBB

Ab Ab
aB AaBb AaBb
aB AaBb AaBb

Genotyp F1: AaBb---100%
Fenotyp: serść czarna i krótka

P2: żeńskie AaBb x meskie AaBb


AB Ab aB ab
AB AABB AABb AaBB AaBb
Ab AABb AaBb AaBb Aabb
aB AaBB AaBb aaBB aaBb
ab AaBb Aabb aaBb aabb

GenotypF2: AABBEE AABb aaBB AaBb AAbb Aabb aaBBaaBb aabb
Genotyp F2:
świnki morskie:
o sierści czarnej i długiej
czarnej i krotkiej
brązowej i długiej
brązowej i krótkiej

Odp. Pokolenie F1 otrzymaliśmy 100% świnek morskich o śerści czrnej i krótkiej. W pokoleniu F2 otrzymaliśmy 4 rodzaje sierści czarnej i długiej, czrnej i krótkiej, brązowej i krótkiej, brązowej i długiej w proporcjach 9;3;3;1.
Pojawiły się świnki morskie o nowych cechach sierść czrna i krótka oraz sierść brązowa i długa.