Odpowiedzi

2009-11-12T20:31:24+01:00
Raj w Bibli jest oipisany tak jakby to było w niebie współcześnie raj to miejsce w którym czujemy się najleppiej. Dla niektórych to np. SPA a dla innych sklep ;)
2009-11-12T20:33:11+01:00
Biblijny... został stworzony przez autora natchnionego, był to Eden z Adamem i Ewą w centrum uwagi. Teraźniejsze rozumienie raju jest chyba bardzo podobne do tego biblijnego, tylko doszły niektóre uczucia ludzi, których pewnie nie chcielibyśmy się pozbyć, np. wstydliwość (w tym przypadku nagość-ubranie ;)).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:34:31+01:00
Moim zdaniem w biblii raj był miejscem, gdzie można było zaznać spokoju dla duszy i ciała, a w dzisiejszym świecie raj to miejsce gdzie można mieć wszystko co się chce, np. pieniądze samochód.itd. a ta różnica jest spowodowana materializmem dzisiejszych ludzi..;)