Odpowiedzi

2009-11-12T20:37:26+01:00
(7×50t+5×9t)÷3t=(350t+45t)÷3t=395t÷3t=131 2/3

O: Aby przywieść do kotłowni całoroczny zapas węgla należy przyjechać 131 razy po 3t i raz biorąc 2 tony.
2009-11-12T20:37:55+01:00
50t*7=350t
9t*5=45t
350t+45t=395t
395t/3=131,(6)≈132
odp.: musi nosić 132 kursy


Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:38:10+01:00
Paxdziernik - kwiecień ---> 7 miesięcy
7x50t=350t

maj- wrzesień
5x9t=45t

350t+45t=395t
395t/3t=131.6≈ 132 kursy