Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:38:22+01:00
Możesz napisać, że niektórzy producenci aut wykorzystują badania nad nanotechnologią, aby w przyszłości jednym przyciskiem zmieniać wielkość, kolor, masę auta. Po prostu, aby dostosowywać samochody do naszych potrzeb. Było swego czasu na Discovery.
46 3 46
2009-11-12T21:54:52+01:00
Uważam że nanotechnika może być użyta w dziedzinie medycyny do zwalczania nowotworów, zwiększenia możliwości ludzkiego ciała i umysłu. miniaturyzacji komputerów i urządzeń przenośnych.
Do sprawdzenia na budowach stabilności i poprawności konstrukcji. Do eliminacji szkodników.
83 4 83
2009-11-12T22:12:29+01:00
Profesja nanotechnika (Nanotechnician) jest dość wymagającą dla początkującego gracza. Ma stać się specjalistą, więc od samego początku trzeba bardzo ostrożnie rozwijać umiejętności, a gdy już opanuje się posługiwanie się nano-robotami to sukces polega głównie na szybkości gracza i opanowaniu wielu na raz rzeczy...

47 2 47