Potrzebuje na jutro wierszy muszą być napisane własnoręcznie trzeba mi dwa smutne wiersze o jesieni nie mogą być spisane. I muszą miec przynajmniej 12 linijek z sensem i rymem.
z góry bardzo dziękuję za pomoc.
jeżeli to nie bedzie wiersz własny od razu zaliczam jako spam.

2

Odpowiedzi

2009-11-12T20:43:50+01:00
JESIENNE DNI !
Pewnego ranka gdy smacznie śpimy,
Przychodzi Pani Jesień
Z rana po cherbatkę wzbic sie pragniemy .
Przez okno dojrzymy
piękno listków jej
To już nie lato gdzie
w szortach i w bikini .
To chłodniejsze dni gdzie
z rodziną na spacer gonimy .
Kolorami nas zachwyca .
Czasami deszczem nas zaskacza .
Lecz to nie powód siedzenia w domu
Kalosze na nogę i brykam w dowoli .

autorstwo: Katarzyna.N
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:56:40+01:00
"Jesień"
Kolorowe liście z drzewa pospadały
kształt pięknego dywanu
wszystkie poprzbierały.
A na niebie słońce
smutne siedzi w kącie.
Zabiegani ludzie
z parasolem w ręku.
Chodzą po kałużach.
Smutek ich ogarnia.
Za oknami jesień
smutna i deszczowa,ale za to kolorowa!

Cos ta wyszło
Sprawdz sobie tylko błędy ;))
Myślę,że pomogłam
Pozdro
1 5 1