Odpowiedzi

2009-11-12T20:44:48+01:00
Pole = pi*r do dwadratu

koło1 = 16*pi
4*2=8
koło 2 = pi *8 do kwadratu = 64pi

64 pi podzielić na 16 pi = 4

Odp : 4

polecam się na przyszłość :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:44:49+01:00
Obliczamy pole małego koła
P=π*4²
P=16π cm²

obliczamy pole dużego koła
P=π*8²
P=64π cm²

64π cm²:16π cm²=4

pole większego koła jest 4 razy większe od pola małego koła :)