Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:43:12+01:00
Mówi nam to o tym aby życ pięknie, czyli szanowac życie.. bo mamy je tylko jedno i starajmy sie w nim życ z rozsądkiem.. i dbac ono aby jak najdłużej trwało i po prostu się nim cieszyc
6 4 6
2009-11-12T20:48:27+01:00
Znaczą aby życ i cieszyc tym co sie ma , nie mówic ze to mi sie nie podoba. Masz tym zyc Bóg ci to dał a ty masz sie ty m cieszyc.
4 3 4
2009-11-12T20:57:12+01:00
"Żyj.Po prostu pięknie żyj"
Żyj pęłnią życia, szanuj je i pamiętaj, że tylko raz żyjemy!
3 3 3