Odpowiedzi

2009-11-12T20:47:23+01:00
=Obecność świata nadprzyrodzonego
=Otwarta kompozycja
=Luźna kompozycja koniec dzieła nie przynosi żadnego =rozwiązania, sceny nie są ze sobą powiązane na zasadzie przyczynowo - skutkowej: akcje oglądamy w fragmentach
=Sceny powiązane ideą
=Niesceniczność dramatu (ze względu na świat nadprzyrodzony)
=Nie występuje chór
masz troszke wiecej cos napewn wybierzesz :) powodzenia :)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:48:20+01:00
-łączenie wątków fantastycznych i realistycznych
-nieprzestrzeganie antycznej zasady trzech jedności: miejsca, czasu i akcji,
-obecność rozbudowanych fragmentów epickich i lirycznych
3 3 3