Odpowiedzi

2009-11-12T20:52:54+01:00
Każdy uczeń wiele razy oszukiwał na sprawdzianie, kartkówce ściągając. Na pewno nie dostał wtedy oceny negatywnej, ale sam sobie zaszkodził. Więc czy warto ściągać?
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:54:10+01:00
Często uczniowie, chcąc poprawić swoje oceny piszą ściągi. Nie dość że w ten sposób oszukują nauczycieli to i siebie samych, niczego się przez to nie nauczą. Ściąganie z pewnością nie prowadzi do niczego dobrego, udowodnią to poniższymi argumentami.
17 3 17
2009-11-12T20:55:01+01:00
W poniższej pracy podejmę trud odpowiedzi na pytanie, ściąganie to nic dobrego. Otóż uważam ze problem jest dość skomplikowany, teraz chciałabym przedstawić argumenty za i przeciw.
9 3 9