Hej:) Ja się chciałam spytać czy ktoś z 2 klas. gim . pisał już klasówkę z 2 i 3 działu , na podstawie książki z Macmillana. Jeżeli tak o mógłby mi napisać co było ?? Bo nie wiem gdzie napisałam te wszystkie zagadnienia :) Pozdrawiam i liczę na dobre odp. Szybko !!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T11:57:48+01:00
Tak pisałam ;p sama łatwizna past continous , past simple i prestent simple prosze
2009-11-13T14:14:10+01:00
Ja pisałam i było tam past continous , past simple i prestent simple... Niewiem czy to to ale raczej tak
2009-11-13T15:01:14+01:00
Past continous , past simple i prestent simple