Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T21:06:19+01:00
Kiedyś był stolicą Polski. Położone nad Wisłą w południowej Polsce, drugie w kraju – po Warszawie – pod względem liczby mieszkańców. Stolica województwa małopolskiego. Jego prezydentem jest Jacek Majchrowski.

p.s. to Kraków. : - ]
1 5 1
2009-11-12T21:14:56+01:00
--Szczecin--

największe miasto województwa zachodniopomorskiego. Najstarsze i największe miasto w Polsce. Leży nad rzeką Odrą.

powinni po jakimś czasie zgadnąć
1 5 1
2009-11-12T21:56:35+01:00
Jest to miasto w woj.dolnośląskim,między Wrocławiem a Wałbrzychem.Jest tam wiele przepięknych zabytków a przede wszystkim drewniany kościół pokoju zbudowanu bez ani jednego gwożdzia.Przebiegał tędy szlak handlowy.Świdnica.
1 5 1