Odpowiedzi

2009-11-12T21:04:56+01:00
Pogoda to krótkookresowa zmienna środowiskowa charakteryzująca stan w danej chwili i miejscu dolnych warstw atmosfery (głównie troposfery).
Ogół zjawisk pogodowych na danym obszarze w okresie wieloletnim określany jest jako klimat.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T21:05:46+01:00
Pogoda to- stan atmosfery w danej chwili
Klimat- ogół zjawisk występujących na danym terenie przez długi czas

liczę na naj i punkty
2 5 2