Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T21:11:43+01:00
Rozwiązanie:

45 * 5 = 225

3 * 10 = 30

15 * 1 = 15

225 + 30 + 15 = 270

270 / 60 = 4,50 = 4h 30min
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T21:12:52+01:00
5 * 45 min. + 15 min. + 10 min. * 3 = 225 min. + 15 min. + 30 min. = 240 min. + 30 min. = 270 min. = 4 g. 30 min. = 4,5 g.

ODP. Od początku pierwszej lekcji do końca ostatniej minęło cztery i pół godziny.

Pozdro
6 3 6
2009-11-12T21:13:45+01:00
45min * 5 = 225min
10min * 3 + 15min = 45min

225min+45min= 270 min = 4h30min
5 3 5