1.Wypisz, jeżeli istnieją, elementy zbioru:
a) A = { × : × ∈ N Λ ×≤3}
b) B = {× : × ∈ C Λ -1≤×≤1}
c) C = {× : ײ = 4}
d) D = {× : ײ = -4}

2.Wypisz elementy zbioru A, gdy:
a) A = {× : × ∈ N Λ ×≤9}
b) A = {× : × ∈ C Λ -3≤×<3}
c) A = {× : × ∈ C Λ -2≤×≤3}
d) A = {× : × ∈ N Λ ×≤1}

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T21:24:31+01:00
1.Wypisz, jeżeli istnieją, elementy zbioru:
a) A = { × : × ∈ N Λ ×≤3}
A={1,2,3}
b) B = {× : × ∈ C Λ -1≤×≤1}
B={-1,0,1}
c) C = {× : ײ = 4}
C={-2,2}
d) D = {× : ײ = -4}
D=Ф
2.Wypisz elementy zbioru A, gdy:
a) A = {× : × ∈ N Λ ×≤9}
A={1,2,3,4,5,6,7,8,9}
b) A = {× : × ∈ C Λ -3≤×<3}
A={-3,-2,-1,0,1,2}
c) A = {× : × ∈ C Λ -2≤×≤3}
A={-2,-1,0,1,2,3}
d) A = {× : × ∈ N Λ ×≤1}
A={1}

uznaje ze liczba 0 nie jest liczba naturalna, jesli uznajemy ze jest wtedy w zadaniu 1a) i 2 a) i d) trzeba jeszcze dopisac 0
2 5 2
2009-11-12T21:24:41+01:00
1.Wypisz, jeżeli istnieją, elementy zbioru:
a) A = { × : × ∈ N Λ ×≤3}
A={0,1,2,3}
b) B = {× : × ∈ C Λ -1≤×≤1}
B={-1,0,1}
c) C = {× : ײ = 4}
C={-2,2}
d) D = {× : ײ = -4}
D=zbiór pusty

2.Wypisz elementy zbioru A, gdy:
a) A = {× : × ∈ N Λ ×≤9}
A={0,1,2,3,4,5,6,7,8,9}
b) A = {× : × ∈ C Λ -3≤×<3}
A={-3,-2,-1,0,1,2}
c) A = {× : × ∈ C Λ -2≤×≤3}
A={-2,-1,0,1,2,3}
d) A = {× : × ∈ N Λ ×≤1}
A={0,1}
2 5 2