Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T21:30:24+01:00
Cos 2α=1-2sin² α
2sin²α = 1-cos 2α
sin²15 = (1 -cos30)/2
sin²15 = (1 - √3/2)/2
sin²15 = 0,065
sin 15 = 0,255
7 3 7
2009-11-12T21:40:48+01:00
Cos2α=1-2sin²α
sin²α=(1-cos2α)÷2
cos30°=(√3)÷2
sin²15°=[1-(√3)÷2]÷2
sin²15°=(2-√3)÷4
sin²15°=0,06699
sin15°=0,2588
5 3 5
2009-11-12T21:52:00+01:00
Cos2α=1 - 2sin²α
sin²α= (1-cos2α) ÷2
cos30°= (√3) ÷ 2
sin²15°= [1-(√3)÷2] ÷ 2
sin²15°= (2-√3) ÷ 4
sin²15°= 0,06699
sin15°= 0,2588 ≈ 0,256
5 2 5