Odpowiedzi

2009-11-12T21:27:15+01:00
Ponieważ w oddychaniu bez tlenowym powstaje jeszcze inny produkt (kwas mlekowy)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T21:27:06+01:00
Poniewaz beztlenowe zachodzi w cytoplaźmie i nie przechodzi faz na grzebieniach mitochondrialnych ktore sa skomplikowane i tam jest wytwarzane najwiecej energii
1 5 1
2009-11-12T21:56:46+01:00
Podczas oddychania beztlenowego powstaje kwas mlekowy z któryego można uzyskać jeszvze więcej energii